utorak, 5. kolovoza 2008.

Evo me napokon...

Hy ljudi!Evo i mene napokon internet mi nije radio 9 dana!Da,da...Zamislite 9 dana bez neta...Grozna dosada,ha?Ma uglavnom imam toliko novosti da neznam odakle da počnem vjerujte mi...Ovaj i prošli tjedan bili su odlični i nezaboravni...Upoznala sam toliko novih ljudi,rodila mi se sestra,Iva ima dečka,proslavila sam rođendan...Ono fakat 9 dana bez interneta je i dobro!Znate zašto?Zato što vam se u tih 9 dana desi toliko sretnih i tužnih trenutaka.Bez interneta bar više vremena provedete vani s društvom.Bolje se vani zabavljhati na +35 nego visiti neprestano na internetu i buljiti u prazno!Istina zar ne?Da,da...Vidjela sam komentare hvala svima.Ali nešto me muči...Tko je povijesničar???Nikad čula za to čudo od čovjeka,vjerujte mi...Dobro sada postajhem malo dosadna zar ne?Pisat ću vam u idućim postovima više!Ok?Pozz...

Nema komentara: