utorak, 5. kolovoza 2008.

Iva i Mateo


Imamo novi par.Da,da...Imamo,imamo.Iva i Mateo!Priča ide ovako...Rodila se moja sestra.Iva je išla s nama u poisjet mami u bolnicu.Kada smo se vratili moj tata je napravio slavlje.Došlo je puno gostiju.Ja,Iva,Nika i Ivona smo se igrale skrivača.Bio je red na Ivonu da žmiri.Ja,Nika i Iva otišle smo u drugu ulicu,iako smo rekli da se smijemo skrivati samo u mom dvorištu.Tamo smo vidjeli dva Matea i Matiasa imena tada nismo znali,ali sada znamo.Igrali su nogomet.Rekli su nam "Aloha".Zato što je Ivi na hlačama pisalo aloha.Mi smo se s njima zezali.Kada je Matias otišao,bolje smo upoznali Matea i ispostavilo se da je stvarno dobar.Pričali smo o svemu.Školi,glazbi,msn-u..Kada je došao idući dan opet smo se igrali s njima.Mateo je poslije priznao da mu se sviđa Iva i pitao ju je za hodanje.Ona je pristala i tako su postali par...Lijep su par.Ali neznam koliko će izdržati "hodati skupa"...

Nema komentara: